torsdag 18 februari 2016

Uppdatering



Äntligen är skitmånaderna januari och snart februari slut. Jag är sååå redo för lite vår nu. Just nu är det oerhört mycket att göra på jobbet och dessutom studier på 20 % . Jag försöker ändå att hänga i med min träning, det behöver jag för att palla. 

Nu är det iaf klart med att jag har fått tjänsten som rektor på den skola jag har arbetat som biträdande rektor. Det känns jättebra och jag är sjukt motiverad att göra ett bra jobb :-) Jag har många utmaningar framöver...

Den här veckan är kidsen här. Jag ser dock inte så mycket av dom. Edvin är hos tjejen, gymmar eller spelar dator. Melker är på gårn eller spelar dator och Vilgot är på fotbollsträning eller spelar dator. Livet med tre tonåringar.... :) I helgen ska vi fira Melker (fyllde 15 den 14:e) och hans kusin Josse (som fyller år idag). Sedan ska jag väl hinna med lite träning också.

Ha det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar