fredag 22 januari 2016

Nöjd



En lång arbetsvecka är över. Jag är sjukt trött måste jag säga. Just nu är det mycket att göra och ha koll på. Det är tur att jag har världens bästa arbetskamrater och att jag tränar. Annars skulle nog hjärnan koka över. Trots att jag är trött och lite stressad så är jag nöjd. Jag gör mitt bästa och försöker verkligen räcka till och vara tillgänglig för mina fantastiska medarbetare. Visst måste man få vara nöjd och tycka att man är tillräckligt bra? Det säger jag alltid till mina medarbetare och det gäller ju också mig själv. Good enough!

Annars är det här "mammavecka" och mina älskade barn är här. I helgen blir det att skjutsa Edvin till att döma handboll, Melker ska göra syntest inför att ta traktorkörkort och Vilgot ska träna fotboll. På söndag kommer släkten hit och firar mig. Jag fyller ju år nästa vecka....

Önskar er alla en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar